torsdag 5 januari 2012

Otrogen..

Det var vad jag sa att jag hade varit när älsklingen kom hem och frågade vad jag hade gjort i dag Blinkar..”Det tycker jag INTE om” ..sa han, mitt livs stora kärlek

Det hade jag..varit otrogen..men älsklingen behöver inte vara orolig utan jag hade pussat på en annan hund idag. Den lilla älsklingen Stawros var inte med när jag träffade en kompis hundar ..Barbro (spanielblandning) och Bill . en kritvit Chinese Crested Powder Puff…kärlek uppstod Ler

Kompisen tog bilder på kärleksparet men jag har inte fått dom än. Bilderna kommer publiceras så fort jag fått dem eller den jag vet att hon tog flera men jag kanske bara får en..vem vet!

Sen blev jag OTROLOGT LYCKLIG nu på kvällskvisten Ler Skulle plocka undan adventsljusstaken som stått i hallen för att sprida ljus. När jag lyfte på staken ramlade ngt i golvet ..MINA ÄLSKADE GLASÖGON som varit borta sen helgen före jul!!

ÄNTLIGEN VARDE SKÄRPA!!!!!! och gud vad det har letats!!

OM du visste vad folk detta engagerat!.

Har tappat bort glasögon förut men då har de suttit på huvet eller ramlat av i sängen eller..


Helgen före jul var jag och de små Prinsessorna på stan för ratt titta på tomtar och snögubbar. ETT JÄVLA väder..rent ut sagt.. och när vi kom hem var vi alla tre så blöta att det gick att vrida ur grejerna.


Sista minnet..innan glasögonen försvann..var att de hängde längs ut på nästippen..de liksom var på väg att rinna av. Det var när vi kommit ini i hallen här hemma..sen BORTA!


Jag hade tagit av dom och hängt dom på tork..i adventsljusstaken som ALLA gått förbi hur många ggr som helst..strömbrytaren har knäpps på och av hur många ggr som helst och jag har vänt upp och ner på "Hundgrejskorgen" som står EXAKT bredvid den glasögonprydda adventsstaken:)..minst 100 ggr!
Nu är jag bara LYCKLIG att slippa köpa nya för en massa 1000-lappar

2 kommentarer:

  1. Haha! De var för nära! Skönt att de kom fram iaf, det är INTE billigt med glasögon!

    SvaraRadera
  2. NIX..INTE billigt alls!

    Nu har jag ju gått och ansträngt ögonen i dryga två veckor och blivit trött av det men NUUUU kommer jag bli skitpigg när jag slipper anstränga ögonen!!

    SvaraRadera